Mali broj linija i još manji broj putnikaGubitak od 185.000 maraka, koliko je u prvih sedam mjeseci ove godine iskazao Autotransport "Prijedor", koji se od početka 2011. nalazi u vlasništvu lokalne zajednice, dodatno je podgrijao glasine da bi jedan broj od 58 trenutno zaposlenih u ovom prijevozničkom preduzeću mogao ostati bez posla. Uz konstataciju da sve rade kako bi sačuvali sva radna mjesta, glasine je jučer demantirao Boro Vojvodić, načelnik općinskog Odjela za privredu i poljoprivredu. - Planiramo nabaviti nekoliko autobusa, povećati broj linija i proširiti kapacitete radionice za opravku teretnih vozila. U dilemi smo da li da nabavljamo polovne ili nove autobuse, jer smatramo da ne trebamo ići u velika zaduženja - kazao je Vojvodić. Prema njegovim riječima, ovo preduzeće na godišnjem bi nivou trebalo ostvariti prihod od 1,8 miliona maraka kako bi poslovalo bez gubitaka. Kaže da će, ako to ne uspiju, tek onda razmišljati o višku radnika, jer nikome nije u cilju da zbog nelikvidnosti firma ponovo dođe u stečaj.
Mali broj linija i još manji broj putnikaGubitak od 185.000 maraka, koliko je u prvih sedam mjeseci ove godine iskazao Autotransport "Prijedor", koji se od početka 2011. nalazi u vlasništvu lokalne zajednice, dodatno je podgrijao glasine da bi jedan broj od 58 trenutno zaposlenih u ovom prijevozničkom preduzeću mogao ostati bez posla.
Uz konstataciju da sve rade kako bi sačuvali sva radna mjesta, glasine je jučer demantirao Boro Vojvodić, načelnik općinskog Odjela za privredu i poljoprivredu.
- Planiramo nabaviti nekoliko autobusa, povećati broj linija i proširiti kapacitete radionice za opravku teretnih vozila. U dilemi smo da li da nabavljamo polovne ili nove autobuse, jer smatramo da ne trebamo ići u velika zaduženja - kazao je Vojvodić.
Prema njegovim riječima, ovo preduzeće na godišnjem bi nivou trebalo ostvariti prihod od 1,8 miliona maraka kako bi poslovalo bez gubitaka. Kaže da će, ako to ne uspiju, tek onda razmišljati o višku radnika, jer nikome nije u cilju da zbog nelikvidnosti firma ponovo dođe u stečaj.
Vojvodić je dodao da su u toku pregovori s jednim stranim investitorom iz Kanade koji je zainteresiran za jedan od poslovnih prostora u Autotransportu.
Spas u Autotransportu vide i u podizanju kredita u iznosu od pola miliona maraka za nabavku novih autobusa. Inače, Autotransport je prije stečaja zapošljavao 185 radnika.
Povećanje doprinosa
Branko Kljajić, v. d. direktora Autotransporta, kazao je da su povećanje doprinosa i poreza na plaće zaposlenih, cijena nafte i smanjenje broja putnika uz iste cijene prijevoza doveli do gubitka koji rukovodstvo preduzeća pokušava sanirati.